Zes maanden backpacken! - Reisverslagen van Kiko Herts - WaarBenJij.nu Zes maanden backpacken! - Reisverslagen van Kiko Herts - WaarBenJij.nu

Zes maanden backpacken!

De reis begint in Nieuw-Zeeland. Na zes weken vertrek ik naar Australië om daar acht weken met een camper rond te trekken langs de oostkust. Daarna vlieg ik door naar Thailand en vanaf daar is het een grote verrassing wat ik ga doen. Ik zie wel waar ik zin in heb en wie ik ontmoet! :)

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

M'n laatste blog van m'n onvergetelijke wereldreis

13 Maart 2015

Indonesië here I come!

24 Februari 2015

Genieten van het eilandhoppen in Thailand

08 Februari 2015

M'n laatste reisverslag vanuit het mooie Maleisië

01 Februari 2015

Maleisië: theeplantages, jungle en wildlife
Kiko

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9340

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 27 Maart 2015

Zes maanden backpacken!

Landen bezocht: